انتفاد و پبشنهاد
نظر سنجی
انتخاب زبان
به نظرشما کیفیت خدمات بیمارستان درچه سطحی می باشد به نظرشما کیفیت خدمات بیمارستان درچه سطحی می باشد
عالی
خوب
متوسط
بد
تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
انتقاد و پیشنهاد ویژه مراجعین و کارمندان


بازآوری

رسیدگی به شکایات

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۹

رسیدگی به شکایات

 

مراجعین محترم بیمارستان می توانند از طریق ذیل با واحد رسیدگی به شکایات در ارتباط باشند:


  فرم های نظرسنجی موجود در بخش ها،واحد پذیرش و ترخیص

  صندوق های رسیدگی به شکایات

  شماره پیامک 500016133770094  -شماره داخلی 124-209

  سایت بیمارستان به آدرس : ahvaz-apadana.ir  که شما می توانید شکایات یا سوالات خود را مطرح نمایید تا ما کمتر از ۲۴ ساعت به آنها جواب دهیم


 


انتقادات و پیشنهادات:


از طریق فرم های موجود در کنار صندوق های رسیدگی به شکایات می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را به مدیران ارشد بیمارستان اعلام نمایید.

تلفنهای تماس با کارشناس IPD :

موبایل: 989165126199

تلفن: 00986133770093 و 00986133770094

سامانه پيامكي بيمارستان: 500016133770094

آدرس ايميل : apadana.hospital@yahoo.com