رسیدگی به شکایات
منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۹رسیدگی به شکایات
مراجعین محترم بیمارستان می توانند از طریق ذیل با واحد رسیدگی به شکایات در ارتباط باشند:
فرم های نظرسنجی موجود در بخش ها،واحد پذیرش و ترخیص
صندوق های رسیدگی به شکایات
شماره پیامک 500016133770094 -شماره داخلی 124-209
سایت بیمارستان به آدرس : ahvaz-apadana.ir که شما می توانید شکایات یا سوالات خود را مطرح نمایید تا ما کمتر از ۲۴ ساعت به آنها جواب دهیم
انتقادات و پیشنهادات:
از طریق فرم های موجود در کنار صندوق های رسیدگی به شکایات می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را به مدیران ارشد بیمارستان اعلام نمایید.
تلفنهای تماس با کارشناس IPD :
موبایل: 989165126199
تلفن: 00986133770093 و 00986133770094
سامانه پيامكي بيمارستان: 500016133770094
آدرس ايميل : apadana.hospital@yahoo.com
آخرین اخبار
- پیام تبریک مدير عامل بيمارستان آپادانا به مناسبت روز پرستار
- پیام تبریک مديرعامل محترم بيمارستان آپادانا به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
- پیام تبریک آغاز سال نو 1402 از طرف مدیر عامل محترم بیمارستان آپادانا
- پیام تبریک مدیرعامل بیمارستان آپادانا به مناسبت روز داروساز
- دکتر محمد طه جلالی در پیامی فرارسیدن روز کارمند را به کارکنان بیمارستان تبریک گفتند
- پیام تبریک دکتر محمد طه جلالي مديرعامل بيمارستان آپادانا به مناسبت روز پزشک
- پيام تبريك مديرعامل محترم بيمارستان در خصوص كسب درجه يك اعتبار بخشي كشوري